Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 7 november 2011

Domedagen

Idag är det domedagen
för oss som bryr oss om Morgan

Idag är rättegången som förseglar framtiden för Morgan
Jag ber för att Morgan ska få återförenas med sin familj
och slippa "fängelset" på Loro Paque, Teneriffa

Jag ber Ran kalla sin dotter åter
Jag ber Tyr hålla sin hand över Morgan

Jag vaknade och fick se herr Domherre sitta i rönnen,
det ingav hopp att få se honom, jag som väntat så
Och att få se honom denna dag,
då domen faller, känns bra
Men jag ska inte hoppas för mycket


Magisk kram,
ljus och frid
och hopp om frihet till Morgan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...