Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 8 november 2011

Lokes dag

Today,
I invoke thee, 
father of Death, Wolf and Serpent

För idag är det Lokes dag
Och jag tänker ägna denna gud en extra tanke

Jag ska komma ned ifrån de höjder jag ofta är på
(solnedgång nånstans över havet mellan England och Danmark, foto: me)

Och göra en djupdykning istället, så jag se vad jag hittar
(jag dyker ned i lagunen på Ilheu da Vila, foto: Zoro)

Magisk kram,
ljus och frid!

1 kommentar:

  1. Loke :) Nu ägnade jag också honom en extra tanke!

    Jättehäftig bild på solnedgången!
    Ha det gott! Kram :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...