Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 25 januari 2012

Svar på min häxkonst - 7

Luftelementet.

Jag har gjort en liten film med bilder som jag tycker representerar Luft


Magisk kram,
ljus och frid!

2 kommentarer:

  1. Så fin :)
    Nydelige bilder, og stilig bilde av flaggermusen.
    (Det flyr flaggermus rundt huset mitt sommerstider, men jeg har aldri fått til å ta bilde av dem).

    Håper alt er bra med deg.
    Klem

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du nämner fladdermusen ;) jag här ju vart förföljd av dem
    Just den individen på bilden var i en kompis bastu och blev utsläppt. De verkar ha nån liten koloni där i närheten. De är ju så söta :)
    Jag försökte kommentera hos dig idag och önska dig välkommen tillbaka men datorn strejka
    Men, välkommen iaf :) kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...