Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 13 januari 2012

Birkan Tore på Azorerna

Jag måste bara tipsa om detta, i juni 2012
http://askangels.com/azores-atlantean-healing-retreat/

Ni får läsa själva via länken och se filmen (samma film här som på länken)
men jag kan säga att de platser gruppen kommer besöka är helt underbara och så kraftfulla
BTDT

Jag själv kan inte åka denna gång...
men kanske får jag se Birkan ändå...



Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...