Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 17 januari 2012

Intelligens och galenskap

Intelligenta och genomtänkte inlägg angående religion, forn sed/asatro,
magi, häxkonst o.s.v. kommer vara sällsynt på denna blogg under våren

Min hjärna är upptagen på annat håll - båda halvorna
Jag ska försöka hinna svara på de 44 frågorna så fort som möjligt
så det är bortgjort i alla fall innan...

1 kommentar:

  1. Hej! Svarar på din kommentar från min blogg här, eftersom jag inte kan svara på min. Vet inte vad som har hänt, men allt låser sig så fort jag har loggat in.

    Roligt att höra att det är fler än jag som känner på samma sätt :-) Jag kommer nog att höra av mig snart, för nu tycker jag det är dags för oss att träffas! Jag hann inte något mellan jul och nyår. Vi hörs!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...