Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

lördag 3 december 2011

The Void

I spent the night in the Void
and faced one dark master

Feels really wrong to wake up,
to be alive,
to on Earth...

Good night.




Edit: the dark master tog bl.a. formen av en fladdermus,
och nu läste jag i Solögas bok om fladdermusen
och jag kan inte låta bli att posta dess så klockrena ord här:

"Dina drömmar är dina verktyg, så låt drömmarna visa dig vem du är och den väg du önskar vandra. När din kropp sover är din ande fri att hämta den visdom du behöver. Din gåva är att hämta visdom ur drömmarnas värld."

Jag tror jag ska fortsätta med mina jung. analyser :P
även om jag blir galen av det

2 kommentarer:

  1. Inte är det illa att vara en aning galen ;)

    Det var ett tag sedan jag var här på blogger, men jag har läst några av dina senaste inlägg. Så himla kul med norrlännings-grejen :) Tyvärr så blev jag ingen riktigt norrlänning, trots att jag bor i Norrbotten... :) Men orden förstod jag!

    Ha det fint! Kram :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...