Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 28 december 2011

Korpsjälen

Ny sida uppe  - Mina Kraftdjur
(under konstruktion)


Den om träd är försvunnen sen en tid tillbaka...
Jag blev less på träd och det gröna helt enkelt
Jag mötte så många nya och häftiga träd,
som eukalyptus, platanträd, våningsträd, korkek, redwood...
Men nu sover träden

Och jag har haft sån kontakt med så många djur den senaste tiden,
så detta kändes rätt - att ge dem plats,
öppna upp mer för dem i mitt sinne, hjärta, själ och här på bloggen

Länge har de funnits i kanten till höger,
men nu får de en egen sida,
med mer text och fler av dem får synas också :)

Magisk kram,
ljus och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...