Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 15 december 2011

Är hängd

Kanske ska jag hänga mig själv...
Kan ju inte ljuga å säga att tanken inte funnits tidigare

för jag känner ibland en smula rädsla inför att blogga
för vad jag än skriver så finns en ärkenöt som tycker det är fel fel fel
och sen blir man uthängd på andra bloggar,
med fullständigt namn

Fräckt som fan. Fegt som fan.

Här ber man snällt om att bli bortplockat ifrån bloggen, i länklistan
eftersom jag inte vill bli förknippad med en blogg
som består av smutskastning, motsägesler och hyckleri

Sen när man kontrollerar om man är bortplockad
märker man att fan, man står kvar likt förbannat
och sen är man uthängd med namn...

fast vänta nu, namnet stämmer ju inte till 100%,
mina efternamn stämmer ju inte, bortfall

Jag kanske drar förhastade slutsatser,
denne person påstår sig "känna mig" och tror sig veta var jag bor...
Om man tror sig känna mig, good luck! (varför får folk för sig att de känner mig via bloggen??)
Jag håller mig undan som en M. mirus, så lycka till att lära känna mig du.
Och, fel ort.
LoL.


"...here is something you can't understand
how I just can kill a man..."

Blogg paus.
Ska dö ett tag.

3 kommentarer:

  1. Men vad är det för sjuk människa som skriver sånt? Jag kan inte tänka mej att någon skulle ta en sådan blogg seriöst, som sysslar med smutskastning av andra bloggare. Jag hoppas att du inte slutar blogga pga detta, för jag skulle sakna dina inlägg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Emelie: jag skulle sakna dina inlägg! Det finns alltid rötägg som rackar ner på andra för att de själva inte har något vettigt att komma med. Gnäll av dig, de dem dra åt helvete och lägg tiden på något kreativt istället. Som att skriva braiga blogginlägg =)

    SvaraRadera
  3. Jeg er helt enig med kommentarene over, og håper du ikke gir deg med bloggingen!! Men jeg forstår at dette ikke er noe artig...
    De som driver med skittkasting om andre skjemmer ut seg, og det tror jeg de fleste gjennomskuer.

    Kan du tenne lys for beskyttelse av deg selv?
    Eller rapportere bloggen til den det gjelder?

    Jeg håper situasjonen vil roe seg! Klem til deg :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...