Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 1 december 2011

Spinnaren

Än en gång viskar min guide GreyWolf:

"Du är inte från denna värld
lämna den när du känner för det
men du behövs med din lätta frekvens
så kom tillbaka också
Du snurrar som Spinnarna, du ska snurra fort
snurrar du som dem så du får med de andra oxå
Spinn med mig, låt oss besöka Spinnarna
Du reser så lätt, så lätt
Jag ska flyga med så vi inte tappar bort dig
Kom ihåg Terrys ord: 'Picard, beam me up
but you must be on the Earth too, Fish'
Ja, du måste tyvärr vara på jorden också,
du kommer inte undan, Fisk"
och han skrattade!
Ja, vi skrattade, för jag hade glömt bort att han kallade mig 'Fish' xD


Det är så härligt med storm!
Jag känner mig hel och frisk när det stormar,
mitt sinne renas, min själ flyger fritt

Astralresor kallar vissa det
Ut-ut-kroppen säger andra
Själsresor säger några

När det stormar är jag fri att röra mig,
det är som vinden vill kasta iväg mig, leka med mig
jag njuter av det... ända bort till Hawaii :P

Jag flög inatt, och jag flög i morse
Nu sitter jag med tända ljus och en kopp kaffe
och öppnar kurslitteraturen igen
Jordad, landburen

Jag skulle så gärna vilja besöka Spinnare
mer än i meditationer :)
De bär på så höga frekvenser att de måste spinna för att få ut det
precis som fläckarna mina



Spinn med mig
Magisk kram, ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...