Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 8 december 2011

Kräksnö

"How can you tell what's dream and what's real
when you can't even tell when you're awake or when you're asleep"



Jag vet inte om jag är uppe i det blå,
eller nere i det blå....


Jag är här uppe
i det stora blå
långt ifrån er
Jag vill ner

Jag önskar jag bodde
í min egen hjärna
men icke då
Jag svävar långt utanför

Jag önskar jag var
närvarande för en dag
men icke då
Jag svävar långt borta

En dag ska drömmen sluta
ibland önskar jag
att det var idag
Snälla, ta ner mig!

Jag vill rymma
jag vill härifrån
Hur tar man sig ner
ifrån Enterprise?


Jag är så lyckligt, för det snöar!!! Kräksnöar!!!
Magisk kram,
ljus och frid!

1 kommentar:

  1. Hos oss snöar det också! Det blir fint och jag tror att detta kommer att stanna :) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...