Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 20 december 2011

Julen enligt Smokey

Smokeys julhälsning!

Om Smokey fick som han vill
skulle han bita skägget, hornen och benen av bockarna


"You wouldn't mind, would ya?"

"I'm a tiger - you are prey! So start praying!! Mjau-hahaha"

"All done!"
¨

Lugn, bockarna lever ännu ;)
Magisk kram,
ljus och frid!

2 kommentarer:

  1. Gott med bock :) Jag var rädd att mina kissar skulle vilja leka med (eller i) julgranen, men det har de inte gjort hittills. Däremot äter de på gubbens tjocktröjor.
    Så fin han är, din Smokey!
    Ha d fint! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack hälsar Smokey :)
    Jag trodde oxå de skulle ge sig på julgranen men de har inte rört den :)
    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...