Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 25 januari 2011

Hjärtat

Att det töade igår, det höll inte i sig länge
När mörkret kom kom också snön, och idag är den flera minus grader

Jag vill uppmana alla att tänka på eras Hjärtan denna vecka


Gör sådant som du blir varm i hjärtat av Men även såndant som ditt fysiska hjärta mår bra utav
Ut i solen, ta en promenad... fyll er med lycka.
Det mår vi bra utav. Dessa bilder kanske får er att skratta lite.

Smokey vill inte vara med på bild:


Men när jag då gick till Börne blev han sur och började göra till sig för att vara med på bild igen:

Galenpanna! Klicka på bilderna för superkvalla!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Ja, visst är han en fining ;) Tack för alla fina kommentarer :) det värmer. Smokey har sådant självförtroende. Han fick tala med en djurkommunikatör för över ett år sedan och så säger han så snyggt "visst är jag nummer 1" mer ett påstående än en fråga. Han tycker sig äga världen. Vi ska tala med dem igen framöver, jag kommer nog blogga lite om vad de sa efter det. Det är givande. Ha det riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Häftigt det skulle vara spännande att vara med på! *S* Ja katter är så Otroligt egna å bara deras närvaro gör en rofylld ända in i själen!

    SvaraRadera
  3. Min vän Caroline L som har bloggen "Lycka för mig" är djurkommunikatör, om du är intresserad. Du hittar henne som följare av min blogg. Det är en mycket läsvärd blogg om inte annat.

    Ja, katter är balsam för själen. Eller rättare sagt djur är balsam för själen (kanske inte om man är fobiker ;))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...