Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 19 januari 2011

En gåva

Varje dag är en gåva
Det är lätt att glöma bort det

Och varje dag ger en gåva
men ofta är vi för stressade, distraherade och frånvarande för att upptäcka det


En fjäril landade på mig i somras när jag fiskade
Den satt på min hand tills jag gått till andra sidan sjön, sen flög den iväg
Den ville nog åka med en bit, kanske var den trött?

Jag fick ingen fisk den gången, men det var lika så bra.
Jag fick en större gåva.

Magisk kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...