Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 18 november 2010

Ny start

Detta är min nya blogg. Den gamla går att följa här Korpvingen

Ofta säger man: Imorgon ska jag göra det
Imorgon ska jag förändra mig
Imorgon ska jag börja mitt nya liv

Men varför skjuta upp det till imorgon?
Vi har rätten att förändra oss vilken sekund vi vill


Min tanke är inte att förändra mig utan förenkla mig - nu
Därmed blir Korpvingen min hemsida, och detta min blogg

Jag hoppas ni följer denna blogg nu :)
Magisk kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...