Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 19 november 2010

Häx-påminnelse




Naturens, månens och nattens magi

Jag vill bara påminna er alla om den magi vi alla besitter
Magi är inget för några få utvalda, den är tillgänglig för alla hela tiden

Man behöver inte vara häxa för att använda magi
Man blir inte häxa bara för man vill använda magi
Den är din att använda

Magiskt kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...