Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 29 november 2010

Lusse katten

Björn är med i tävlingen "Lussekatt 2010"

Ja, Smokey är med och tävlar också.

Rösta gärna på lille Björn som klätt ut sig till lussekatt eller lussebulle
Han tog på sig två russin och siktar nu mot en egen klätterställning. Se så han ansträngt sig (för att vara katt)
Han sov länge efter att ha haft ansträngt sig så

http://allehanda.se/mer/lussekatten

Här är hans bild så ni hittar rätt katt


Konkurrensen är hård! Så många söta katter som alla förtjänar att vinna fem gånger om.
Men Björn vill inte ha andra plats, för han äter ändå inte maten (så om vi kommer på andra plats kommer maten ges bort till behövande katter)

Mjuk kattkram och spinnande hälsningar

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...