Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 23 september 2011

Hemma igen

Måste sluta resa ;)
Denna gång blev det två dagar och inte två veckor
Och h-sand istället för mitt ute på Atlanten

Ett underbart höstblot med Frejas blotlag
Som avslutad med film kväll och filmen vi valde
Var självklart Thor
Mer om detta får komma senare,
Och kanske nåt inlägg på våran Blogg
Som det finns länk till här till höger

Det verkar iaf höra till att vi lyckas blota i regn

Katterna är glada över att matte är hemma igen


2 kommentarer:

  1. Stora kramar till er! <3 hoppas du haft en magisk helg och mabon time! ljus kärlek kram

    SvaraRadera
  2. kan tänka mej att kissarna blev glada :) tack för din hälsning hos mej! jag har oxå saknat att blogga, jag har haft ett rejält sommarlov från bloggvärlden nu :)

    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...