Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 20 september 2011

Analysera mera - not!

En gudom viskade dagens blogginlägg till mig

Analysera aldrig bort upplevelsen
Prata inte sönder dina upplevelser

Upplev dem, måla dem
Sjung dem, dansa dem

Lev i känslan av dem, och njut av dem

1 kommentar:

  1. Och jag tar det också till mig. Tack för att du delar med dig av den :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...