Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 22 december 2010

Sunna

Snö, snö, snö... Sunna!

Det har snöat i flera dagar nu, det har vräkt ned snö och över hela Sverige. Härligt och vackert - ja.

När jag vaknade i morse så lyste Solen. Det var längesen jag såg solen i sin helhet.
Men blyga Sunna går inte högt ovan horisonten och hon stannar inte länge.
Jag tog bilden nedan strax efter 11 idag så nå mycke högre än så går solen inte.
Och temperaturen är -21,6 grader!
Det är alltid så kallt när solen lyser på vintern, men så vackert! Att det kan bli så vackert.


Magisk kram!

1 kommentar:

  1. Kan inte göra annat än hålla med dig om att idag var det vackert så länge som man fick se solen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...