Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

lördag 18 december 2010

2CatsAgainst

Jag vill bara påminna om insamlingen 2CatsAgainstCancer

Smokey och Börne kämpar på!
Målet är höjt, och vi hoppas fler hakar på och skänker. Länken hittar ni där ---->
Alla ni som redan givit en gåva -  TACK!

Smokey och Börne stödjer även Diabetesfonden, WWF och Djurskyddet Ö-vik
(ja, jag tror ni alla förstått att det är ur mattes börs som pengarna tas, katternas "egna pengar" går till leksaker, som också är ur mattes börs)

Det viktiga är inte att skänka till 2CatsAgainstCancer utan att skänka en slant dit man vill
Eller något annat, man kan skänka tid och ideellt arbete
Har man en slant över så gör världen lite bättre och skänk till det du brinner för
Har man mycket pengar som man kan undvara - bli fadder åt barn, eller djur

Julens tid är gåvornas tid
Vad ger du i julklapp?

Katt-kram

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för att du är en katt-hjälte!
    Kul att ni läser :) God jul!

    SvaraRadera
  3. Ja trevligt att följa dina inlägg som håller hög kvalité och önskar dig tillika en fröjde full Jul!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...