Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 15 juli 2011

Fiskuppdatering

Mina 3 trollkarlar - Crystal räkor - är försvunna.
Curunir är funnen död men Aiwendil och Olorin är bara borta

Dessutom så har ålen Freke dött, och guppyn Nepo (och Yaka för längesen)

Så, nu införskaffade jag en gammal favorit: pygme gurami
De där underbara små guramisarna som knorrar :)

Jag tog alla de hade, 6 st vackra små rackare
Jag vet inte könet på dem än,
De här ganska nyligen blivit inkoppade och är blyga

Jag får se när bilder på dem kommer

Jo, njut av fullmånen
Jag uppmärksammar Frigg och Hermod idag,
Och lägger nog tarot och kanske målar lite

Magisk kram,
Ljus och frid i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...