Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 26 juli 2011

The Big Bang Theory

Jag älskar denna serie :D


The best number in the world is 73 (not 42 or guys - not 5,318,008). 73 is the 21st prime number, it's mirror 37 is the 12th. And it's mirror 21 is the product of multiplying (hang on to your hats) 7 and 3. In binary 73 is a palindrome 1001001 which backwards 1001001 exactly the same.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...