Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 20 april 2012

Woooohoooooo!

WOOOOOHOOOOOOOOO!
Life is such a strange but beautiful thing!

I got life! Life! LIFE!
I got HAIR!

THOOOOOOOOR!

btw...

Tor, Thor och Thor är inte samma person. No no.

Tor = guden Tor. Ase. Cool. Like like. Scary. POWER!
Jag utgår ifrån att alla vet nånting om Tor och att han inte behöver en närmare presentation.

Thunder! Thunder! Thunder Cats! Oooooooh! *stop it!*

Thor = min islänning. Vacker. Slav. Big boy. Icke symmetrisk. AWESOME!
Jag skulle önska att Thor inte behövde en närmare presentation, men jag antar och utgår ifrån att ingen som läser min blogg vet vem Thor är. Min. Slav namn: Bingo :( därför väljer jag att kalla honom Thor, det namn han fick som barn på Island, även om jag aldrig skulle "döpa" nån till Thor eller Tor. Söt.

STEEEEELLA! *stop it!!* Mah! Vad jag blit less på mig själv! *lmfao*
Åh, Ran! Lilla älskade Ran. Thors dotter. Född till slav :(

Thor = superhjäte. Cool oxå. Ögon godis. Suck, det är ju Loki oxå...
IMDB kan hjälpa dig om du inte har koll på denna Thor.


Idag är jag mer galen än vanligt. Jag ber om ursäkt på förhand. 
Jag drack kaffe igår. Och skålade med Tor. 


Magisk kram! Ljus och frid!

1 kommentar:

  1. Ah, filmen Thor =) tyckte det var en rätt trevlig film =) jag är inte så superbevandrad i nordisk mytologi men jag tyckte filmen var ganska bra ändå.

    fin design på bloggen!

    Blessed be!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...