Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 1 april 2012

Dreams comming true and the rest is silence

Jag avslutar nu denna blogg
fram till 24 maj kan det hända att det dyker upp enstaka inlägg...

Jag hade ju inte tänkt avslöja detta så tidigt,
jag ville ju blogga längre här...
men idioter där ute fick mig att tappa musten (grattis btw)

Jag önskar att alla mina underbara läsare följer med mig på denna resa
En resa bland valar och sjöjungfrur
Alla, utom cp-trollen, ni kan sluta läsa här och sticka å brinna! Bye!

Tillbaka till ni vackra,
Jag önskar att ni väljer att följa min nya blogg Cetacean Dream Eyes on the Cetaceans
Snälla, lägg till denna på era bloggar :)

När Späckhuggare Kallar kommer troligtvis också läggas ned
Vi får se, om tid finnes och om jag kom åt internet at hemme

Tänk att mitt nya jobb och min stora dröm är samma sak

JAG ÄR delfinguide och valskådare
och detta är mitt nya kontor:


Och detta mina arbetskamrater:


Jag tror inte det är sant,
men detta är vad jag har haft för mig sen nyår
(egentligen sen i november då en f***a sa att karma skulle bita mig)
därav min hemlighetsfullhet, min melankoli, mina glädjeskutt


Magisk kram,
ljus och frid!

ps. naaaw! Folk sitter på sina PS3 å läser min blogg!
Gullungar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...