Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 29 april 2012

Mer Thor


Ja, naturligtvis pratar jag om Thor - späckhuggaren
och ingen annan och jag är galen i honom för han är så speciell och häftig

Jag lägger upp bilden jag målade av Thor och hans familj när jag höll på med serien "We belong in the wild"
Jag äger bilder på Thor, som jag fått av en indisk vän som besökte Kamogawa, men jag hittar dem inte på datorn just nu, jag har inte lyckats med några snapshots av Thor heller i Nagoya mer än en svag krusning när hans fena rörde ytan

På bilden Thor med Stella tillsammans med Ran, och i förgrunden Lara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...