Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

lördag 11 juni 2011

Luffy min Mio

3 år av saknad

Min drömkatt, min rymdkatt, min stjärna

Min bäbis, vår enda sommar tillsammas



Luffy med sin "stora syster" Chess

Luffy på väg hem för att äta


Luffy på våren, och solen har gjort honom brun

Luffy, som själv valde namnet Mio (min Mio)
Nu är det tre år sedan jag förlorade dig, och ännu tänker jag på dig
Du, den svarta häxkatten som föddes på min födelsedag
Och försvann 1 år och 1 vecka gammal



Jag kommer aldrig glömma dig, vi ses bland stjärnorna, rymdkatta min

3 kommentarer:

  1. Det är svårt att förlora någon...:( Speciellt om det är någon som bara försvunnit, att inte veta vad som hänt...:(
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Moonwitch: Luffy blev överkörd och jag fick hem kroppen... och det är något jag är extremt tacksam för. Han dog snabbt och så smärtfritt det bara kunde bli så som skadorna såg ut, men sorgen är där ändå :(
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Ok, då missuppfattade jag det...men som du säger...det gör inte sorgen mindre...:(
    Massor av kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...