Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 12 juni 2011

Stillhet

Sommar, värme och viljan att vistas ute + åska

Uppsatsseminarium och avslutadet av studier

Påbörjandet av jobb och slut på sovmorgon

Födelsedag och födelsedagspresent: Seinfeld - gah, I miss Jerome!
Och George W.

Attacker mot SW och översättningsarbete

Jo, det finns många anledningar till blogg-stillhet

Jag ska återkomma med massor av sommarbilder,
när allt börjar lugna ned sig och saker och ting stabiliserar sig igen.


Magisk kram,
ljus och frid :)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Fantastisk natur! Jo, det har varit stilla på min blogg med, det blir lätt så den här årstiden. Ha det gott! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Vakkert og stemningsfullt bilde, for et nydelig sted!
    Gratulerer med fødselsdagen din som har vært :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...